torsdag 6 september 2012

Vardag Igen och Underbar Höst!!!

Då var vi hemma igen och det är dags att återgå till rutiner, ingen valp, inga utställningar på länge, lite paus i lydandsträningen...
Men igår var en så underbar dag och mina mediciner har redan börjat hjälpa så jag känner mig mycket piggare, vilket även kan bero på att det äntligen är HÖST!!! Den mest fantastiska årstid som finns och som alltid varit min favorit ända sedan jag var liten. Så jag packade in hundarna i bilen och for till Hellasgården, där vi traskade runt 13 km utan att stressa. Det var ganska folktomt så de hade möjlighet att springa lösa en del med och det tror jag att de verkligen behövde! Mina fina grabbar, känner sådan tacksamhet över dem!

Måste. Nå. Pinne. Innan. Harry. Kommer...

Too late! =)

"I'm all ears..." Hahahaha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar