tisdag 28 augusti 2012

Hejdå EffEff...

Vilken hemsk dag!

Efter många långa, allvarliga och brutalt ärliga diskussioner kom vi fram till att vi var tvungna att lämna tillbaka lilla Effie till sin matte nu när hon kommit hem från Gotland. Vi har helt enkelt inte riktigt rätt tid med en underbar valp just nu, när jag jobbar så långa dagar. Och Effie är alldeles för fin och fantastisk för att nöja sig med "the second best"! Jag känner så mycket kärlek för denna lilla hund, hon har verkligen tagit hela vår familj med storm (endast Yoggi håller sig lite skeptisk...) och vi kommer sakna henne mer än jag kan beskriva med ord. Att få vakna med en liten, varm och glad valp är bättre medicin mot svåra tankar och jobbiga känslor än allt som läkemedelsindustrien kan trolla fram! Hon har gett oss så mycket den här veckan och jag kan bara TACKA Anna-Karin på Kennel Crazy Train för att vi fick chansen att låna denna underbara lilla ängel! Jag hoppas att vi får träffa henne snart igen!!! <3

Effie sover med Farbror Yoggi!

Full Fräs med Effie!

Zzzz...

Effie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar