söndag 20 februari 2011

Välkomna Till Vår Nya Lya!

Heeeej!!! Välkomna in! Vi har nu flyttat p.g.a. av att det blir lättare att administrera samtliga bloggar från ett och samma ställe, hoppas att ni vill följa med oss även i fortsättningen.

Idag har jag & Yoggi tagit lite ensamtid till Harry's stora förtret, men efter att ha haft bara Harry i 2 veckor så kände jag att Yoggi verkligen var värd lite egentid. Så vi trotsade Kung Bore och gav oss ut i kylan för en tur runt Strömmen. Solen sken men det var ändå jättekallt och Yoggi fick ha sitt hatade Agria-täcke på sig, men jag kompenserade honom med att han fick vara lös nästan hela vägen och DET tyckte han var en okej kompromiss... =)
Vi tittade på ALLA fåglar som fanns i Strömmen och Yoggi var till och med på väg i efter en and som simmade väl nära kanten... Borta vid Färgargården så stannade vi till och gav fåglarna lite bröd och det tyckte Yoggi var en riktig höjdare såklart!

Tyvärr är det ju söndag idag och det betyder att jag måste åka upp till Stockholm... Hade planerat att bara ta med mig Yoggi, men då husse ska jobba och faster Sandra också, så får jag nog ta med mig båda två upp... På tisdag kväll ska jag gå med Lotta på hennes unghundskurs för första gången, ska bli så kul!!! Det är genom Hundens Hus och som förberedelse för de 2 kurser jag själv ska hålla under våren...

Hoppas ni har det toppen i snön och att vi kan få liiiite varmare snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar