söndag 3 juli 2011

Au Revoir Borås!

Vi hade en helt underbar kväll igår!!! Gick på bio 17:30 och såg Bad Teacher med Diaz, Timberlake & Segel, rolig film! Sedan bestämde vi oss för att skippa alla restauranger och bekvämligheter, för att åka upp till Pickesjön och grilla. Jag red ofta runt den sjön när jag bodde på Borås Ridhus, eller ja, jag bodde ju inte där men det kändes nästan så... =) Så med fullpackad bil och två mycket glada vovvar åkte vi till en jättefin grillplats vid sjön och spenderade många mysiga timmar där. Hundarna hittade både Frolic-träd och grisöron, så de var helnöjda! Mindre nöjd var nog Harry över min fotosession, men det är ju så trist att han är så fin men att jag aldrig får det på bild!!! *frustrerad*
Vi har verkligen haft en helt underbar helg med bra resultat, varandra,  goda vänner (inte så många eftersom Borås är utrymt) och god mat, känns trist att åka härifrån!

Yoggi blickar ut över älskat vatten...

Ett Frolic-träd!

Harry ser ut att ha jobbat hårt...

Yoggi Sjöbjörn!

Spegel, spegel...

Jag älskar min fina vattenhund!
Harry Close-Up!

Älskar hans pose!!!

Han är så svårfotad!!!

Skulle få en gullig bild på båda, men det var OMÖJLIGT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar