torsdag 12 januari 2012

Snarkterrier?...

Jag har alltid hört folk prata om att det är så jobbigt att ha hund, de väcker en så tidigt på morgonen och behöver gå ut i tid och otid... Jag vet inte om jag bara har haft tur, men mina hundar har nog aldrig väckt mig eller bett om att få gå ut! Harry gjorde det knappt som valp ens och Yoggi slutade ganska snart efter valpstadiet. Nu får man väcka dem och dra ut dem! Aldrig att de står och piper vid dörren och de kanske släpar sig ur sängen framåt lunch om man har tur. Förra vintern var hopplös! Det var ju så kallt och det är inte Harry's favoritväder, så han låg mer än gärna kvar i sängen, vilket ledde till att jag fick ta på honom täcket i sängen och sedan nästan bära ut honom... =) Så här kommer några av mina favorit snarkbilder...

Baby-Harry sover på matte.


Lätt bästa lagmedlemmen Djurgården har!!!

En klassisk Harry!

Killen tar det kallt...

Underlaget man sover på är avgörande! Farfar <3

Väldigt engagerad elev på Hundens Hus!


Baby-Yoggi sover! Älska valpmagar!!!


En klassisk Yoggi! <3

Hotellsängar passar bättre för den här stilen...

Phu, denna värme!

Zzzz...

Krama kudden är en annan klassisk Yoggi-pose.

Sedan kan man sova tillsammans också och få det dubbelt så mysigt:

Livet på landet - heaven on earth!

Liten Harry somnade på sin fina storebror...

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar